Pracovní deník 4 (2014)

Opět pro Vás máme několik pohledů do zákulisí činnosti našeho spolku.Práce na údržbě trati pokračují pomalu kupředu, během srpna dojde k dosypání štěrku do nejvíce problematických míst a opravě geometrické polohy koleje automatickou podbíječkou. Příprava trati se soustředí na zářijovou parní jízdu, proto jsme přikročili i ke zrušení plánovaných srpnových jízd na naší lokálce.  Do doby než bude provedeno strojní podbití byla kolej upravena ručně.

Pokračují také práce na náročné obnově vozu Blm, který byl odstrojen až na základní dřevěvnou konstrukci skříně. Pomalu probíhá výměna poškozených a zničených částí. Také na spodku byly doplněny nově vyrobené díly pákoví brzdy a uchycení dynama.

V Lovosicích pokračuje oprava lokomotivy T211.2010, kde bylo provedeno vyvaření skříně a oprava podlahy. Na voze BDlm probíhá oprava WC, jak interiéru, tak i částí rozvodu vody a ovládacích ventilů.