Pracovní deník 4 (2015)

Začneme bezpochyby dobrou zprávou – Ústecký kraj rozhodl o dotaci na letošní provoz historických vlaků na naší lokálce. Byly podpořeny všechny letošní avizované jízdy, zatím kromě parních jízd v září.

Podařilo se nám také uspět u Ministerstva dopravy s žádostí o příspěvek na opravu komponent brzdové výstroje na našem hurvínku M131.1009.

Věnujeme se také trati. V červnu jsme pořídili použité dřevěné pražce z výlukových prací na trati Praha Běchovice – Úvaly. Po vytřídění a nakládce pražců do  dvou uhláků v Běchovicích následovala přeprava do Velkého Března. Zde pak byla část vyložena (výhybkové pražce), většina ovšem putovala přímo do km 3,6, kde bude probíhat další nejbližší výměna.

Na jeden den se k nám také podívala podbíječka firmy GJW. Byla upravena poloha koleje v některých úsecích.

A na konec několik obrázků z natáčení nového seriálu Já, Mattoni o zakladateli karlovarské minerálky Heinrichovi von Mattoni.  U nás byl realizován jeden natáčecí den s turnovskou 310. Z nádraží Zubrnice se stalo nádraží Gieshübbel a stalo se svědkem příjezdu prvního vlaku do Kyselky. Na úseku trati za přejezdem směrem na Lovečkovice byly natočeny záběry ze stavby trati, nechystáme se tedy na obnovu trati směrem na Úštěk, jak by se na první pohled mohlo zdát.