Údržba tratě

Jelikož naše trať je kulturní památkou se vším všudy,údržba je velmi složitá a časově náročná. Použité materiály musí odpovídat době a stavu ve kterém trať dosloužila v roce 1978, tj. kdy odpovídala zhruba období první republiky. Stále musíme používat dřevěné pražce, kolejnice z dvacátých a třicátých let, stále musí být zachovány úseky kde je místo štěrkového lože použito lože škvárové. Naštěstí již lze používat moderní stroje a zařízení, takže krom lidských rukou se při opravách a údržbě stále častěji objevují moderní stroje jako jsou různé podbíječky ( ÁeSPéčka = Automatická Strojní Podbíječka ) a kolejové bagry ( eMHáeSy = dle výrobce MHS :-)). Více se dozvíte v aktualitách a reportážích s názvem Pracovní deník v odkazu ¨ ČLÁNKY¨  na horní liště, zejména z let 2014 a 2015 a letošní rok je zaznamenáván aktuálně a průběžně na stránce Trať/Údržba tratě/Práce na trati 2016.